شروع کار با طراحی و برنامه نویسی وب – قسمت 2

شروع کار با طراحی و برنامه نویسی وب – قسمت ۲

زمان انتشار: در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ ساعت ۲۱:۰۰ | آموزش وب . بلاگ

شروع کار با طراحی و برنامه نویسی وب – قسمت 2
در دومین قسمت از سری ویدیو های شروع کار طراحی و برنامه نویسی وب ، با ابتدایی ترین محیظ برنامه نویسی آشنا میشویم و بعد از اون سراغ نرم افزار حرفه میریم و اولین کد های خودمون رو شروع میکنیم.
در این قسمت به صورت کلی با زبان HTML آشنا میشویم و به اندازه ای مفید با این زبان برنامه نویسی تحت وب کار میکنیم و بعد از آن با استفاده از CSS به سراغ استایل ها میرویم. زبان سی اس اس به عنوان یکی از زبان های طراحی وب معرفه میشود و با مختصری از کدنویسی های این زبان آشنا می شویم.
در قسمت اول این آموزش که یک ویدیوی بیست دقیقه ای است سعی شد تمام اطلاعات مورد نیاز برای شروع و موارد پیشنیاز این مبحث گفته شود. آموزشی که تنها برای افرادی مناسب است که شناختی از دنیای سایت ها و طراحی و برنامه نویسی آن ندارند و از اصطلاحات آن چیزی نمیدانند. شما میتوانید قسمت اول این آموزش را از لینک شروع کار با طراحی و برنامه نویسی وب – قسمت ۱ مشاهده کنید.

  1. اردشیر گفت:

    با سلام و خسته نباشید خیلی خوب بود لطفا تمامی قسمتهای طراحی سایت را هم بگذترید با تشکر .

  2. علی گفت:

    با سلام خسته نباشید با پشتکار قوی ادامه بدید، چند وقتی که سایت دیگه فعالیت نداره و ما مخطبان هم دوست داریم این سایت دوباره شروع به کار کنه خیلی ممنون حتما طراحی سایت رو ادامه بدید و آموزش های فتوشاپ رو هم گسترده تر کنید

ثبت دیدگاه جدید:

جهت رسیدگی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده کنید!