آموزش صفر تا صد طراحی سایت

آموزش صفر تا صد طراحی سایت

زمان انتشار: در تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ساعت ۲۳:۰۱ | آموزش وب . بلاگ . ویژه
آموزش صفر تا صد طراحی سایت

در حال حاضر داشتن یک سایت برای تمام افراد چه حقیقی و چه حقوقی امری ضروری است. شما میتوانید با استفاده از آموزش صفر تا صد طراحی سایت این کار را خودتان انجام دهید.

معرفی یک محصول و یا وشتن دلنوشته ها، ارائه اخبار و یا تولید محتوای ویدیویی و … امروزه در فضای مجازی به آسانی هرچه تمام تر انجام میشود. اگر شما نیز میخواهید به سادگی یک سایت برای خود داشته باشید با این آموزش همراه باشید.

توسعه ی یک سایت به دو بخش کلی طراحی و برنامه نویسی تقسیم میشود. مرحله اول و طراحی یک سایت به کمک زبان های اچ تی ام ال (html) و سی اس اس (css) انجام میشود و پس از آن مرحله دوم یعنی برنامه نویسی سایت به کمک زبان پی اچ پی (php) انجام میشود. در مرحله دوم ما با استفاده از زبان پی اچ پی سایت را برای سیستم مدیریت محتوا (cms) وردپرس آماده میکنیم تا بروزرسانی و اضافه کردن قابلیت ها به سایت ساده تر شود.

این پکیج شامل یک فایل پی دی اف تصویری جهت آموزش html و css که به صورت پروژه ای آماده شده است میباشد.

بخش دوم آموزش یک مجموعه ۲ ساعت و نیم ویدویی است که از یک ایده شروع میشود، قالب با استفاده از اچ تی ام ال و سی اس اس طراحی میشود و سپس با استفاده از پی اچ پی برای وردپرس آماده میشود.

شما با استفاده ازآموزش صفر تا صد طراحی سایت میتوانید از یک ایده و یک تصویر شروع کنید و در پایان یک سایت کامل با امکان بارگذاری مطالب و محتوای خود داشته باشید. تمام مراحل به صورت کامل از صفر توضیح داده میشود و هیچ بخشی از قلم انداخته نمیشود. یک فایل pdf تصویری به همراه آموزش ویدیویی ۲ ساعت و نیم به زبان فارسی با حجم ۲۷۳ مگابایت

پس از کلیک بر روی دکمه خرید آنلاین تمام محصولات مورد نظر و پرداخت، لینک دانلود برای آدرس ایمیل شما ارسال میشود. از جمله ویژگی های این آموزش میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

معرفی نرم افزار های مناسب جهت شروع کار طراحی و برنامه نویسی سایت
آموزش تگ های کاربردی اچ تی ام ال (html)
آموزش کد های سی اس اس (css) و ترفند های کاربردی
توضیحات علت ضرورت استفاده از سیستم مدیریت محتوا (cms)
آموزش راه اندازی محیط اجرای وردپرس روی سیستم
آموزش کد های کاربردی پی اچ پی (php)
آموزش تبدیل قالب به نسخه وردپرس
اضافه کردن قابلیت و امکانات با استفاده از وردپرس
زنگ های تفریح و قسمت های کاربردی و ساده

  1. حسین گفت:

    اقا دستتون درد نکنه خسته نباشید عالیییی بود

ثبت دیدگاه جدید:

جهت رسیدگی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده کنید!