سلام ساده طوسی به دنیا

سلام ساده طوسی به دنیا

زمان انتشار: در تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ ساعت ۱۵:۵۰ | اخبار سایت . بلاگ
سلام ساده طوسی به دنیا

برند طوسی در واقع نام جدیدی است برای سایت مای دیزاین که مرداد سال ۱۳۹۰ به ثبت رسید و پس از یک سال به عنوان یک سایت شخصی ساده یعنی در مرداد ۹۱ فعالیت خود را در با شعار آموزش وب و گرافیک شروع کرد.

در این مدت سایت فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و پر قدرت به مسیر خود ادامه داده است. در تولد چهار سالگی یعنی مرداد سال ۹۴ تصمیم گرفتم نام جدیدی انتخاب کنم و هدف گذاری جدید یعنی تولید محتوای ویدیویی و با کیفیت و در شان بازدید کنندگان را آغاز کنم. پس از این تصمیم، مدتی سایت به دلیل مشغولی های دیگر فعالیت بسیار کمی داشت و تقریبا به حالت غیر فعال درآمد. اما در این مدت تمام دیدگاه ها و سوالات دوستان پاسخ داده شد.
امروز یعنی ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ سایت طوسی با بیش از ۵ سال سابقه در خدمت شما است تا محتوایی فوق العاده و تجربه ای بی نظیر را در اختیارتان قرار داهد. در ابتدا محتوای این سایت به صورت آموزش های ویدیویی و دربرگیرنده تمام موضوعات و شاخه کامپیوتری خواهد بود. افق دید گروه طوسی ارائه ویدیو های نقد و بررسی حوزه تکنولوژی با مضمونی آموزشی خواهد بود.
تمام اعتبار ما اعتماد شما به ماست لذا در همین ابتدا تمام سعی در تعامل کاملا دوستانه را خواهیم داشت. شما میتوانید در کنار سایت از صفحه ما در اینستاگرام و کانال تلگرام نیز استفاده نمایید تا همواره از آخرین اخبار، مطالب و تخفیف های گروه طوسی مطلع شوید.
ارادتمند شما

بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه جدید:

جهت رسیدگی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده کنید!